Saturday, July 21, 2012


RAMADHAN DATANG LAGI!!


Terasa kelainan Ramadhan pd tahun ini
Tahun ini aku berpuasa di sekolah [praktikum]
Akan aku tempuh bagaimana dugaan guru2
Mengajar semasa puasa….
Ini juga Ramadhan ke-4 sepanjang aku menuntut Di UPSI
Ramadhan tahun ke-3
Aku sambut sepenuhnya di kampung tp
Ramadhan kali ini,
Aku sambut sepenuhnya di tanah
Kuala Kangsar………..
Entah suka @ duka, Masih x dpt aku gmbrkan…..
Tp yang pasti
Aku terasa kerinduan dengan keluarga ku…
Terasa cemburu melihat kawan2 lain yg balik kmpng
Menyambut Ramadhan bersama keluarga
Walaupun seketika….


Walau bagaimanapun,
Perpisahan bukanlah penghalang untuk kita berpuasa
Jummm……… niat bersama2 untuk berpuasa
yeeeee




p/s: Selamat menyambut bulan Ramadhan kepada semua, semoga amalan kita diterima oleh-Nya..Amin....





No comments:

Post a Comment