Wednesday, October 27, 2010

mizz my family.....

first is my father....
kenal kn ckit ahh...
nma d beri Mohamat
seorang yg baik, kadang2 garang, tp sgt penyayang
hehehhe dia nie mcm patrick ku yg comel
hobi ku masa lapang....
main ngan perutnya yg agak bulat
hihihihi
susa oooo mau amik gmbr nya
besala...x ska publisiti murahan

next is my sister
nma dia Norashila...
umur 18 thun...
perangai dia sgt2 ganjil n bertentangan ngan aku nie..
wakakaka
nmpk muka nya tu....
lain kn ngan dri ku ini
wakakaka
mesti la aku lgi cute
then...
my beloved mother
nma rafidah...
sgt penyayang ngan anak nya yg sgt2 nakal ini
tp bukn aku la
hihihihi
biar pun umah dia atas air..
tp dia suka btul berkebun...
jdi rumahnya d pggil taman atas air...
kemudian...
adik ku yg agak sihat seperti aku nie..
nma nya nurul aisyah..
hobi...
mkn jak..ermmm
wakakakak
nie gmbr time dia bru blik bercuti dr kampung..
d sulawesi, indonesia...
n last skali...
my last sister...
nmanya
nurul syafika
bdk nie ganjil ckit sbb hobinya hampir sma ngan aku
dia suka menari n menntn tv
wakakak

ermmmm
nie la sja dlu sbb aku x da pun gmbr my step father
apa pun...
dia seorang yg sgt2 baik, penyayang, n sporting
selalu goreng kn aku ikan....
ermmmm
sedapppp ooooooooooo
nnti i smbng lgi la ya......
kalo mau wat suma...
5 jam x hbs2
wakakaka







No comments:

Post a Comment